Petek, 2. junij 2017

Kaj imata skupnega prodaja nepremičnin in spletne zmenkarije?

Veliko več kot si mislite!

Kaj imata skupnega prodaja nepremičnine in spletne zmenkarije?

Veliko več kot si mislite.

Na svetu je obilica potencialnih kandidatov, a ni vedno lahko najti tistega “Pravega”.

Zveni znano?

Če vaša nepremičnina že kar nekaj časa “sedi” na trgu ali je vaš zadnji posel nepričakovano splaval po vodi, se vam lahko zdi, da ne boste nikoli doživeli tistega »pravljičnega, srečnega konca«.

Na srečo obstaja kar nekaj lekcij, ki se jih lahko naučite od ponudnikov spletnih zmenkarij, s katerimi bo vaša nepremičnina privlačna za najboljše možne kupce, ki bodo cenili njeno vrednost in lepo ravnali z njo. In seveda tudi tistih, ki vas ne bojo pustili praznih rok tik pred podpisom posla.

Predstavljamo vam 5 nasvetov kako poskrbeti, da vam potencialni kupci ne bodo »zlomili srca«.

Lekcija #1: Skrite svojo “norost”

Vir: Laadda.com
 

Če želite ponudbo za svojo nepremičnino ali pa zmenek, je najbolje da ne pokažete svojih bolj “unikatnih” aspektov osebnosti že čisto na začetku. S tem, boste krog potencialnih interesentov razprli kar se da široko.

To pomeni, da preden naredite slike vaše nepremičnine ali pa pred ogledom, odstranite vse čudne in bizarne zanimivosti, ki jih morda povprečen človek oz. kupec ne bo razumel. Kakšni čudni spominki, zbirke starih revij, eksotične domače živali, ali kup plišastih igrač bo kupca samo odvrnil, še preden si bo lahko dodobra ogledal vašo nepremičnino.

Lekcija #2: Napišite privlačen “profil”

Vir: Realtor.com
 

Zmenek na petkov večer ali pridobitev potencialnega kupca, bo od vas zahtevala, da se znate “prodati” oz. prodati vašo nepremičnino. V oglasu poudarite njene najboljše elemente, kot so dih jemajoča velika okna, visoki stropi ali novi, energijsko varčni gospodinjski aparati in bela tehnika.

Pri tem lahko tudi malce zamolčite oz. ne razpredate preveč o tistih malo manj privlačnih vidikih nepremičnine, kot je malce majhna spalnica ali garaža.

Najbolje je, da privlačen “profil” oz. oglas ustvariti v sodelovanju z vašim nepremičninskim agentom. Ta točno ve, kaj kupce privlači in kaj ne, ter kako vse to opisati na primeren način.

Lekcija #3: Videz je pomemben

Vir: Vulcan Post
 

Tako kot bojo nova garderoba, osebni trener in nova frizura naredili čudež za vaš izgled, tako lahko elegantne preproge, nove  tapete ali nova tla naredijo čudež za izgled vaše nepremičnine.  Če opravite osnovna in kozmetična popravila pri vaši nepremičnini, lahko cena strmo naraste in velikokrat pritegne še več potencialnih kupcev.

Preden jo date na trg, poskrbite da bo izgledala najboljše kot lahko. Večina naši odločitev temelji ne čustvih in ne na logiki… Hiša, ki je čista in dišeča bo ustvarila pozitiven (čustven) prvi vtis, kar bo pomagalo pri število ponudb, ki jih boste dobili.

Lekcija #4: Brez starih slik!

Velika večina uporabnikov spletnega iskanja zmenkov je že bila priča tistem strašljivem trenutku, ko ugotoviš ,da je tista privlačna samska oseba v resnici 15 let starejša, 12 kilogramov težja in dosti manj zabavna kot na njenem spletnem profilu.

Enako je pri prodaji nepremičnin. Posredniki pravijo, da se lastnikom splača najeti, profesionalnega fotografa, ki bo znal v objektiv ujeti najboljše lastnosti vaše nepremičnine v trenutnem stanju. Odlična kvaliteta slik z dobro osvetlitvijo, vam bo prinesla več ponudb in posledično bolj profitno prodajo.

Lekcija #5: Bodite realistični

Vir: Gurl
 

Ne glede na to kako “zakon” je vaša nepremičnina, je pomembno, da si postavite realna pričakovanja. Če ste v petdesetih je majhna verjetnost, da boste na zmenke hodili s tistimi v dvajsetih. Podobno je pri nepremičninah. Ne morete biti povsem prepričani, da boste za svojo nepremičnino lahko iztržili 50% več kot vaša lokalna konkurenca. Ko prodajate prav tako ne smete pričakovati, da je vsak potencialni kupec, ki stopi skozi vrata, tisti “pravi”.

Na drugi strani pa se tudi ne spuščajte v čisto vsak majhen detajl. Marsikdo si že leta želi prodati svojo nepremičnino, pa še kar misli, da še ni “pripravljen”.